2 Mart 2009 Pazartesi

İşe alındım :)))))))

canlarım işe alındım yarın 8:00 iş başı :))) ALLAH kolaylık versin bana :( öpüyorum sizlerii dualarınız için yanmda oldugunuz içinn ...fırsat buldukça ssize yazcam canlarımmm

25 yorum:

LoLa dedi ki...

çok sevindim cnm hayırlı olsun
Allah utandırmasın...

gamzeli anne dedi ki...

hayırlısı olsun canım sevindim valla.... sen üstesinden gelirsin eminim başarılar sana :))

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun!

havvanur dedi ki...

işe girdim die biz ihmal etme gelir orayı basarız he hayırlı olsunn daim olsun inş şekrcim

ÖzLeM dedi ki...

canlarım çok saolun yaaa ..yazmazzsam kızmayın emiii ama elimden geldignce yazıcam söz ALLAH yardım etsin bana inşallah gelirim üstesinden ..öpüyorum sizleriii çok seviyorum ayrıcaa..

Mavi Bahçe dedi ki...

Hayırlı olsun canım Allah yardımcın olsun

kardelen dedi ki...

BOL ŞANSLAR HAYIRLI OLSUN

kuzularım ve ben dedi ki...

hayırlı olsun canım

AskinAy dedi ki...

Gözünaydin gülüm yaa cok cok sevindim:))Hayirli ugurlu olsun basarilar dilerim sevgiler...

ÖzLeM dedi ki...

saolun canlarımmm sizlerde hep mutlu olun inşallah içimde tuhaf bir şey var gibii :) heyecan galibaa :)

Sibella dedi ki...

Hayırlı olsun canım, başarılar :)

MoonSun dedi ki...

Ozlemcim tebrik ediyorum seni :)) Bu ahrika bir haber gercekten :)) Kendini cok yorma bastan nasil olsa zamanla ogreniliyor her sey :)) Tekrar tebrikler, cok optum :))

3prenses dedi ki...

hayırlı olsun

esr@ dedi ki...

hayırlı olsun canım.

nrhnmrl dedi ki...

ay böyle güzel haberler dumak ne kadar harika hep işten atıldım çıkarıldım iş yeri kapandı gibi konuşmalar duyuyoruz ya özlemişiz güzel haber duymayı tebrikler başarılarınız daim olsun :=)

Serhat dedi ki...

Tebrikler, hayırlı olsun

aquamarine dedi ki...

ohh ne güzel tebriker, hayırlı olsun.

GeCe dedi ki...

kriz haberleri duymaktan hepimiz üzüldük iyi geldi bu haber oh be işe alınma oluyormuş yani hayırlı uğurlu berketli olsun inşallah

Zeynep A. dedi ki...

Tebrikler!!!! Yeni isinde basarilar dilerim! umarim hersey gönlünce olur! öptüm canim!

engindeniz dedi ki...

Canım çok sevindim, herşey gönülnce olur inşallah..Hayırlı olsun.Başarılar:)

pinokyoörgü07 dedi ki...

hayırlı işler dilerim .inşallah çok severek yapacağın bir iştir ..sevgiyle kal

cansudere dedi ki...

canım hayırlı olsun bi soracagın olursa ben varım unurma

ÖzLeM dedi ki...

yorum yazan hepinize tek tek teşekkür ediyorum ve yanaklarınızdan kocamnnnn öpüyormmm sizlerii çokk seviyorummmm.........iyiki varsınızz canlarımmm destekleriniz yeter sizinnnnn...

bahattin dedi ki...

yaa hayırlı olsun bende alınmak üzereyim sanırım allah herkese şöyle kaliteli bir iş nasip etsin:))

bahattin dedi ki...

buradaki tek erkek benim sanıyorum :) yine azımı tutamadım yaaa