5 Mart 2009 Perşembe

Buradayımm:))

Yorgunum dostlarım yorgunum yorgunn :))) bloglarına bakıyorum ihmal etmiyorum fakat çok kalamıyorum uykumm varrr yine :(( bugn faturalama bölümündeydim yeniyim diye savruluyorum bakalım elbet bri yerde dururum yaww :)ama gerçekten derlerdi inanmazdım iş hayatında insanları tanımak imkansızz yaa iyi görünüyorlar fakat içlerinde şeytan yatıyor sanki ben tarafsızm bana bulaşmasınlarda:)işimi yaparım gelirm evime aaa olmazkii bölee:) bugün bayagı uçmuşum ki kimseyi gözüm görmüyodu beni yanında çagıran bir kadın vardı yardım istemişti kadın dibimde ben görmüyorum hadi ben serap hanıma gidiyoru dyorum meger kadın yanımda oturuyo fakat ben tıranstaydım :)))hadii öpüyorumm aklımdasınızzzzz

2 yorum:

GeCe dedi ki...

canım eminim zamanla alışacak ve o karmaşık yazıları bile okuyacaksın pes etme sakın

ÖzLeM dedi ki...

inş canım alışırım insanlr çok iki yüzlü yaa ben hep tozpembe grmüşüm hayatıı :(