1 Mart 2009 Pazar

Asi


Bugn ailecek bir restorana yemege gittik Asi dizisi çekliyor ya ordada set ekibi vardı ve Tuba Büyüküstün(ASi) hanmlarda vardıı bir insan bukadar havalı olmaz yaa sonuçta seni biz var ediyoruz biz bu hale getiriyoruz ..zaten hiçte izlemem sadce reklamlarını görnce anlıyorum ne oldgunu :)herkes bakıo buna havalardaa :) fotograf çekilmeye korkuyo millet ama ..dizideki kızla alakası yok suratsız ve çok zayıf ya ünlü görünce sanki çokta önemli bişemiş gibi bakıoz yani bnde baktım bugn ne yalan söliyüm :))))ama isterdim ki güler yüzlü olsun kendisine bakanlara bir gülücük atsın ama nerde zaten burda yuhlamışlar bir kez bunun için oda insan sonuçta yorgun oluyorlar kolay degil yaşadıkları hergün setteler ama insan azda olsa tebesüm etmeli demi ama ??:)ha bu arada saolsunlar ANtakyamızı tanıtıyorlar gurbette olanlar bakıp hasret gideryor ;)

9 yorum:

AskinAy dedi ki...

evet canim hos güzel tanitiyorlarda bende herzaman izleme firsati bulamiyorum gerci:)..

ÖzLeM dedi ki...

hep aynı seneryo bayıyo bir zman sora ..

LoLa dedi ki...

daha önce bende duymuştum tuba büyüküstünün çok soğuk falan olduğunu ama bende olsam bakardım gerçekten tv deki kadar güzel mi boyu posu nedir diye :D

havvanur dedi ki...

havasını yes,nlerr amann ben bazen cafelerde oturukenn çok rastlıom bazısı slm veriri bazısıda küçük dagları ben yarattım havasındadırr onlarda insan ama bazısıı farklııı neyse üstünlükleriii gıcıkkk şeyy de geçç sevgilerr özlemcimm

gül dedi ki...

evet canım sana katılıyorum çok kendini begenmiş bi kız bende görmüştüm ama hiç cana yakın deil

^zeynep^ dedi ki...

Ben bu kizin güzelligine hayrandim su yazini okuyana kadar:-) suratsiz olmanin ne alemi varki. Asi'yi de izlemiyorum zaten.

engindeniz dedi ki...

:)Daha öncede söylemiş ve takmıştın bu kadına:)Ama dizi ile Antakya'yı tanıtmaları güzel oluyor..

aquamarine dedi ki...

ya ztn bu kızı ne kdr abarttılar anlamıyorum. yani tamam çok güzel kız ama eşsiz benzersiz bi tane daha onun gibi gzl yok fln diyede abartmaya gerek yok. ztn biz hiçbir şeyi dozunda yapamayız. illa abartıcaz. hele o araplar yok mu en çok da onlar şişirdi onlar havalandırdı bu kızı :))

ÖzLeM dedi ki...

Aman hiçte güzel degil sizin benim gibi bir kız işte oda.. bzden ne fazlalıgı var ki herkesi tersleyen ukelenın teki :) öpüyorum sizleriiii