25 Aralık 2010 Cumartesi

Çokk uzun zaman olduuuu ....




Slm Sevgili blogcular ... Ne kadar uzun zaman oldu yazmayalıı üşengeçliktenmidr bilmem yazamadım hiç evle ugraşmaktan :) Buarada çokk tatlı bir yegenimm oldu canımm onu çokk seviyorum yanından geleli 1 hafta olmadı ama çok özledim :( Evleneni 5 ay olduu arada girip bakıyormm yazılara ama bir türlü yazmak kısmet olmadıı ama özlemişimm blogumuu inş bundan sonra elimden geldignce yazmaya çalışcam .... Alışma sürecini atlatımm çok şkür artık İstanbullu oldum :) İstanbul çok güzel ama bir okdarda zor bir şehir ama deniz kenarında bogaza karşı oturunca bütünn derdim tasam düşüncelerim bitiyor artık denizi görmeden deniz havası almadan duramz oldumm ilerde denizi olmayan bir şehire gidince napcam bilemiyorumm :( Neysee canlarımm umarım herkes iyidirr takip ettiği kadarıyla iyisinizzz ;) Görüşmekk üzere ...

3 yorum:

nrhnmrl dedi ki...

Mutlu seneler.Herşey gönlünüzce olsun

AskinAy dedi ki...

Hayirli ugurlu olsun Allah mutlulugunuzu daim etsin canim,öptüm Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Bende güzel bir evlilik dileyim ozaman, daha yeni sayilirsiniz sonucta ; )