12 Ağustos 2010 Perşembe

Sahuru beklerkenn Aile özlemi :(



Evde yalnız benn Ailemden uzakta ilk defa br ramazan geçiriyorum n kadar zor bir durum artık evliyim yıllardır beklediğim insanla evlendim ama yinede ailemi çokkk özledimm insan ne kadar doyumsuzz herşey tam olmasını istiyor ama malesef br yanı hep eksik kalıyor , İnşallah zmanla herşeye alışcam , sahuru bekliyorum tek başıma Allah kimseyi yapayalnız bırakmasınn artık gecelerle arkadaş oldum gibi :)O kalabalık iftar sofralarını herşeyi çok özledim şimdidenn :( ben ki bu geç saatlere kadar asla kalamazdımm buna bile alıştım ayrılığada alışcam elbet ...

1 yorum:

Mutluanne dedi ki...

Canım kıyamam yaa sanki yirmi yıl önceki ben geldi birden gözümün önüne...Atlatırsın canım merak etme insanoğlu herşeye alışıyo...biraz zaman alıcak ama inan geçiyo,geçmek zorunda çünkü...sende anne baba olucak sende yuvan için yaşıyo olacaksın bir süre sonra...öpüyorum çok... hayırlı ramazanlar