8 Haziran 2009 Pazartesi

heyy heyy ben burdayımmm....

Slmlarrrr..:))) yogun yorgun uykusuzz bir özlem yine karşınızdaaa:) bakıyorum ne var ne yok izliyorum hepnizii ..buara bizim hastaneye ASİ dizi dadandıı :) hergün çekim yapmaya geliyorular bu hafta çıkcak bzim hastanee defnesi demiri aslanıı kerimi hepsi bizde maşşalah doktoara muayane olanlar bile var valla :)))ama okadr çok stres var ki onların işinde 2 dkidada seti kuruolar 2 dkikada kalrıolar şaşırdım yaa:S Demirle (murat yıldırım gerçek adı :)) foto çekildikkk çok şekerrr ama dizideki en efendi oyuncuu ...amann deişen bişe yok bnde dostlarr sıkıcı yorucuu bunaltıcıı vee en kötüü yaz geldiiii :((((sevgiler....

3 yorum:

GAMZELİ ANNE dedi ki...

merhabalar canım ...arada yaz ....ama yoğunsun anladım...değişen bişi yok diyosun dizi çekimleri felan ne güzel bi değişiklik bence:)fotolarınıda koyda görelim :)özletme kendini canım...

kubra zeynep kara dedi ki...

hem eğlenceli bir çalışma ortamı olmuş
asi dizisini sevmiyordum bak şimdi daha kıl oldum abi):))

Primarima dedi ki...

Keşke fotoyuda yayınlasaydın :)