16 Nisan 2009 Perşembe

sel ,yağmur ....


sabah evden işe gitmek üzere yola koyuldumm birde ne göreyim antakyayı sel almış :) bütün her yerrr batmışş dükkanları su basmış milet sbaahın 6 sında kovalarla su taşıo :( veselam ben otobüs beklemeye koyuldum ee halliyle gelmedi tabi okullar tatil edildi ama bizm iş edilmedi :) hastaneye gitm hastaneyide su basmışmıııı :)7 de işte olmam gerekirken 9 da işteydim tabi br tek ben deil çoğu kişi böle oldu .Kovulmadım yani :) babam saolsun uykusundan kalktı beni götrdü ama 30 dakikada ancaa işe gidebildik yollarda kapalıydıı tabi haliyle ..bugn bir faicaydı hala yağmur yagıo duracak gibi deil ...İnş yarın böle olmazzz ... Öptüm sizlerii şekerler
..

5 yorum:

kubra zeynep kara dedi ki...

allahım afetinden esirgesin:(

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

Zor gün olmuş Antakyalılar için.Rabbim afetleriyle terbiye etmesin bizi

GeCe dedi ki...

allah allah havalar da şaşırdı desene inşallah fazla zarar yoktur

havvanur dedi ki...

geçmiş olsunnn

cansudere dedi ki...

canım ooo gün bende cok şartlarda işe gittim facıa bi gün idi.hastada pek yoktu...