14 Şubat 2009 Cumartesi

Papağanım ve Kaplumbağam :)


işteeeee benim sevgililerim :)))))) İkiside çok yaramaz ve pisler kaplumbağam 4 aylık kış uykusndan uyandıı :) Papağanım ise bagırmaktan bana foto çektirmedii bunları çekerken çok kızdı bana vallahi zorla çektim haa :)Annem hiç sevmiyor ikisinide nedeni her anne gibi pislikleri çok die sevmio bakımı bana kaldıı hep ben bakıyorum evlenince alıp götrcem erkek arkimde çok istiyo zaten annem dünden razı geriye babam kaldı oda verir n olcak zaten bakmıyor hiç :) bu bzim 3. Papağanımız bundan öncekilerri babam hediye etti arkadaşlarına (bunuda et dedik etmedi ) :)Kaplumbağa için uğur getirir derler ben inandım neden die sorarsanın ben bunu yolda buldum küçücüktü buldugum sene üniversiteyi kazandım ve abim nişanlandı :)Bİr tane daha bakınıyorum belki bu kez de ben evlenirim ha n dersiniz :))))

16 yorum:

LoLa dedi ki...

ahahaha kargoyla bana da yollarmısın şu kaplumbağayla işin bitince o halde :) ama epey büyümüş tırsarım ben ondan :)
küçüklüğümden beri hep köpeğim olsun istedim henüz olmadı ...

ÖzLeM dedi ki...

canım yollayayım istersen valla :)) yeni uyandı daha mayhoş mayhoş bakıyor :) küçükken daha tatlı oluyorlar elimde gezdirirdim şimdi maşallah elime sıgmıyor :)bende kedim olsun istedim ama annemmm nefret ediyorr :( bende yolda bulunca seviyorum :)

AskinAy dedi ki...

ay bunlar ne güzeller böyle...sana bir ömür ugur getirmesi dilegiyle,ugur getirdiklerini hic bilmiyordum bu arada:)bunuda ögrenmis olduk...ispat ortada gerci sen elbetteki kendi basarinla kazanmissindir ama insaninda nedense bazen inanasi geliyor iste bu tür seylere:))sevgiler..

ÖzLeM dedi ki...

SLm AskinAy ..evet çok güzeller .. eh orası ölede işte inanıyor insanlar biz buna yinede tesadüf diyelim :)benden de sana sevgiler..

havvanur dedi ki...

özlemmmmmmm annene katılıyorum kızma ama evlende valla bıkarsın evdehayvan zor oluyo bzmd balıklar ve kuşlar vardı kuş okadar ötüyorduki bıkmıştım elifin dogmasına yakın komşuma verdim 40mız çıkınca alırım die kaçtı dedi ama sesinden bıkmıştı kesin onlar uçurdu::::)) yinede çok üzülmüştüm şimdilerdehilal köpek istio ama tobeeealmam ıyyy ::))

ÖzLeM dedi ki...

:)))DElirtmiş komşunu demek :)valla bazen bu kuş benide delirtmio deil ama canlı işte agzı var dili yok üzülüyorum çok ondan ama evlenince götürme işini biraz daha düşünim :))))kocaman sevgiler canımm

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

ya çok güzeller.hele papağana bayılılıyorum.çok akıllılar maşallah.kamplumbağanın şansını bilmiyodum.alsak mı ne?

ÖzLeM dedi ki...

Sevgili Ceyda'nın Bahçesi valla küçükken tatlı oluyorlarda büyüyünce genelde sevilmio kaplumbağalar ama ugur getirior ben inanıyorum :) bizim papağanda tek bir kelime bilior oda Babişko :)

Unknown dedi ki...

ne güzelmiş
şans dolu yıllar :)

ÖzLeM dedi ki...

Sanada şans dolu yıllar diliyorum canım :) sevgiler...

TATESAL dedi ki...

Aman da çok şekerler ne güzel...Sevgiyle kal tatlım...

ÖzLeM dedi ki...

Teşekkürler tatesal...sevgiler

cansudere dedi ki...

canım bende kaplumbağaları çok severim .sessiz oldugu için.ama papagana katlanamam galıba.

ÖzLeM dedi ki...

Doru bazen katlanılmıo ama yinede sevimliler :)sevgiler...

Adsız dedi ki...

selam ..benim 2tane su kaplumbağam var yeni aldım oğlum için ..senden ricam bakımları hakkında biraz bilgi verir misin ..bizimkiler ne zaman uyur?özel yemlerinin dışında ne verebiliriz?????

ÖzLeM dedi ki...

slm pinokyoörgü07 bizimki kara kaplumbagası bende br ara su kapşımbagası besledim ozaman küçüktüm tabi:) kış olunca uyurlar bahara dogru uyanırlar ben bzimkine kara kaplumbagası oldugu için marul yapragı veriyorum salatalık yazın veriyorum genelde..ama benimki karakaplumbagası sudaki farklı ona sadce yemini vermeniz gerek onun dışında br şey vermeyin derim zarar verebilir..suyunu 2 gnde br temizleyin çok pis kokabilio ..umarım azda olsa yararlı oldum ..öpüyoruum sizi ve oğlunuzuu kocaman sevgiler..